Általános Szerződési Feltételek

 

A webáruház üzemeltetőjének (a továbbiakban eladó) adatai:

Eladó neve: Máté Tünde egyéni vállalkozó
Székhelye: 1221. Budapest, Leányka u. 18.
Elektronikus levelezési címe: info@tundemezeskalacsa.hu
Adószáma: 59549033-1-43
Bankszámlaszám: OTP 11773119-01083840
Telefonszáma: +36205105911

A tundemezeskalacsa.hu oldalon található termékek képezik az eladó és a vásárló közötti szerződés tárgyát. A termék mellett található vételár forintban értendő és mindig a kiválasztott termék bruttó ára. A szerződés nyelve magyar. A webáruházban lehetősége van regisztrálni, vagy regisztráció nélkül vásárolni.

A megrendelés lépései:

1. A termék kiválasztása

a termék fotójára kattintva láthatóvá válik a termék adatlapja, ezután a VÁLASSZ EGY LEHETŐSÉGET gomb megnyomásával kiválasztható a termék mérete.

2. A termék kosárba helyezése

A termék méretének és darabszámának megadását követően (vagy a termék kiválasztását követően) a vásárló a KOSÁRBA TESZEM gombra kattintva tudja kosárba helyezni a terméket. A termék kosárba helyezésével még nem jön létre fizetési kötelezettség. A kosár bezárásával további termékeket lehet a kosárba helyezni. 

3. A kosár tartalmának megtekintése

KOSÁR gombra kattintva lehetőség nyílik a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Ha szeretne egy terméket eltávolítani a kosárból, akkor az a MENNYISÉG változtatásával, vagy a termék előtt látható törlés gombbal megtehető. A művelet vissza is vonható, illetve kupon beváltása is itt lehetséges a KUPON BEVÁLTÁSA gombra kattintva.

4. Fizetéssel, szállítással kapcsolatos adatok megadása

PÉNZTÁR gomb után lehet rögzíteni a számlázási adatokat. Csillaggal jelölt mezők megadása kötelező. Ha a szállítási cím ettől eltér, akkor azt is itt lehet rögzíteni a SZÁLLÍTÁS MÁSIK CÍMRE FELIRAT előtti négyzet bepipálásával. Ezután választhatja ki a vásárló, hogy személyes átvételt, házhoz szállítást vagy csomagutomatába történő szállítást kér. Személyes átvétel esetén csak előre egyeztetett időpontban van lehetőség az árut átvenni.

5. Fizetési mód

Bankkártyás fizetés: Webáruházunkban gyorsan és biztonságosan fizethet bankkártyával. Bankkártyás fizetés lépései: Válassza ki a megrendelni kívánt terméket, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni. A fizetési módok közül válassza ki a bankkártyás fizetési módot. Ezt követően átirányítjuk a megadott Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a kártyaadatait tudja megadni a fizetés megkezdéséhez. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót. A fizetést követően Ön visszatér a webáruházunk oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást. 

Közvetlen banki utalás: Fizetés közvetlenül az OTP 11773119-01083840 bankszámlára. A megjegyzés rovatban tüntessük fel a rendelésszámot.

6. A rendelés véglegesítése

ÁSZF elfogadása után a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gomb megnyomásával lehet elküldeni a rendelést. A rendelés elküldésével a vásárló elfogadja a webáruház Általános Szerződési Feltételeit és tudomásul veszi, hogy a rendelés fizetési kötelezettséggel jár.

7. A rendelés visszaigazolása, feldolgozása

Egy automatikus e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről és tartalmáról. A rendelések feldolgozása munkanapokon 16:00 óra után történik. Vásárló bármikor leadhatja rendelését, de ezeknek a feldolgozása csak délutánonként lehetséges. Feldolgozás után nyílik lehetőség a rendeléssel kapcsolatos egyéb egyeztetésre is.

Az Általános Szerződési Feltételek hatálya

A Vásárló a megrendelés elküldése előtt nyilatkozik arról, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit ismeri, az abban foglaltakat elolvasta és megértette, tudomásul vette és kifejezetten elfogadja. A vásárló a megrendelés elküldésével elismeri, hogy a mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételek a felek közötti szerződés elválaszthatatlan részét képezi.

Eladó fenntartja a jogot jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek módosítására. Módosítás esetén a megrendelés elküldésének időpontjában érvényben és hatályban lévő Általános Szerződési Feltételek kerülnek alkalmazásra.

Elállási jog

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződések esetében a vásárlót a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A vásárló ezen jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat megtétele, vagy a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 2. számú mellékletében található elállási/felmondási nyilatkozatminta útján gyakorolhatja.

Elállási minta:

Címzett: Máté Tünde egyéni vállalkozó

Cím: 1221. Budapest, Leányka u. 18.

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék neve:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása:

Kelt: ………………………………

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő jelzés esetén az email küldésének idejét kell figyelembe venni.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

Az eladó mindaddig jogosult visszatartani a termék ellenértékét és a vásárlás során felmerült költségeket, amíg a vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A megvásárolt terméket a vásárlónak indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási szándék bejelentésétől számított 14 naptári napon belül sértetlen és hiánytalan állapotban vissza kell küldenie az eladó részére. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a vásárló viseli. Az eladó nem köteles átvenni az utánvéttel, vagy portósan visszaküldött terméket, mivel a visszaküldéssel kapcsolatos szállítási költség a vásárlót terheli. 

Vásárló kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. 

A fenti elállási jog nem illeti meg a vásárlót:

– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak,

– olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékekkel,

– megvásárolt online tanfolyamok esetén a befizetett díj nem jár vissza.

A vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az eladó a teljesítést a vásárló kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Vásárló tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Hibás teljesítés

Az eladó hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben, vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan az eladó, ha a vásárló a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Az eladó az általa forgalmazott termékekre a termék hibája esetén a jogszabályokban rögzített szavatosságot, illetve jótállást vállal.

Panaszkezelés

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékkel kapcsolatos panaszukat postai úton lehet benyújtani a webáruház üzemeltetője részére. Az eladó a postai úton érkezett panaszra köteles érdemben írásban válaszolni és 25 napon belül a vásárló részére elküldeni.

Amennyiben az eladó a vásárló által megfogalmazott panaszt nem tartja jogosnak, úgy azt köteles megindokolni és a vásárló részére írásban elküldeni, továbbá köteles írásban tájékoztatást adni a vásárló részére, hogy panaszának jellege szerint mely panaszügyintézési lehetőségek állnak rendelkezésére. Az eladó köteles megadni a fogyasztó lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes békéltető testület székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét. 

Az eladó a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni.

A Fogyasztó panasza jellegéből adódóan a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni.

Békéltető Testület:

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fogyasztóvédelem:

Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Főosztály

https://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017

1051. Budapest, Sas u. 19. III. em.

fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu

+361450-2598

 


 

Adattovábbítási nyilatkozatot SimplePay fizetés esetén

Tudomásul veszem, hogy a(z) Máté Tünde egyéni vállalkozó,  1221. Budapest, Leányka u. 18. adatkezelő által a(z) tundemezeskalacsa.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, email, telefon, számlázási cím. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff